reklama

Bol som na prednáške Steva Ballmera

V dňoch 13.4.2008 až 20.4.2008 som bol v Seattle na MVP Global Summit, počas ktorého som mohol tráviť dva dni priamo v Microsoft Corp. v Redmonde spolu s pracovníkmi Office teamu a dva dni v konferenčnom centre Washington State Convention Trade Center v Seattle. Posledný deň bola prednáška softvérového architekta Ray Ozzieho a riaditeľa Microsoftu Steva Ballmera. Ak ho môžem porovnať s Billom Gatesom, tak bol na pódiu o niečo aktívnejší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Nie až tak ako to môžete vidieť v rôznych videách na internete, ale mal som problém ho odfotiť pretože priebežne prechádzal z jednej strany pódia na druhú. Nebudem popisovať čo všetko hovoril, pretože je to stránke MS dostupné, ale spomeniem len niektoré postrehy, čo ma zaujali. Účastníci z Kanady nosia hokejové dresy, aby bolo jasné koľko ich tam je. Jeden Kanaďan sa počas otázok a odpovedí spýtal Ballmera či si od neho zoberie hokejový dres. On povedal, že áno v poriadku a tak sa aj stalo. Osobne som čakal, že dres odloží bokom a bude pokračovať, ale na moje prekvapenie si ho začal obliekať a prednášku dokončil oblečený v drese. Ďalší účastník sa potom na niečo pýtal a následne dodal, že by mu rád dal kravatu so Simpsonovcami. Steve sa už len zasmial a zobral kravatu. Znovu som čakal, že ju odloží, ale on si ju tak ledabolo uviazal cez ten dres. :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Steve Ballmer
Steve Ballmer 

Celkom ma toto prekvapilo, lebo som nečakal, že jeden z najbohatších ľudí si bez problémov oblečie na prednáške darčeky od účastníkov ;-). Toto ale asi nie je záležitosť toho ako je kto bohatý, ale prezentačných zručností, aby dokázal zaujať publikum aj neverbálnym spôsobom. Ďalšia vec, ktorú som si všimol bola, že si niektoré poznámky v rámci otázok/odpovedí poznamenal a povedal, že sa na to ešte pozrú. Tiež v jednej časti spomenul svoju e-mailovú adresu. Je jasné, že ju asi nečíta sám, ale nejaký pracovník, ale v našich podmienkach sa často nestretávam, že by nejaký veľký šéf poskytol svoj e-mail len tak na prednáške pre zhruba 1500 ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Ray Ozzie
Ray Ozzie 

Najlepšia časť bola, keď sa pýtal kto má v prehliadači ako domovskú stránku LiveSearch. Zdvihlo sa zopár rúk. Na otázku kto má YahooSearch ako domovskú sa tiež zdvihlo zopár rúk. Posledná otázka bola rovnaká len sa týkala GoogleSearch a to sa zdvihli skoro všetky ruky. Steve sa len chytil za hlavu a povedal niečo v tom zmysle, že s tým budú musieť niečo urobiť.

MS Corporate Campus
MS Corporate Campus 

Celkovo som mal z prednášky dobrý dojem a myslím, že bez ohľadu na to či niekto obľubuje, alebo neobľubuje MS je zaujímavé vidieť prednášať „veľkého šéfa". Ja by som sa pozrel aj na prednášky iných ľudí, nie len z MS pretože si myslím, že sa tam vždy môže vyskytnúť niečo zaujímavé či už po odbornej stránke, alebo prezentačnej.

Peter Belko

Peter Belko

Bloger 
  • Počet článkov:  345
  •  | 
  • Páči sa:  15x

Môžete ho stretnúť ako lektora na počítačových školeniach, pri IT konzultáciách vo firmách, na letných terasách a v kaviarňach ako pozoruje dianie okolo seba, ale aj na potulkách po gréckych ostrovoch, pretože počítače nie sú jediné čo ho zaujíma.Ostrovné správy popisuje na osobnej stránke www.dovolenkar.skAktívne prispieva na svoj portál Tipy a triky v MS Office.. Zoznam autorových rubrík:  Tipy a triky MS Office 2013/20Externé tipy a triky MS OfficeSharePoint, spolupráca,Office3Tipy a trikyNávodyStalo sa ...Office 2010/2013 BetaMicrosoft KB článkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu