reklama

Firma Citrix ma spamuje aj po odhlásení

Už niekoľko mesiacov ma Citrix vytáča svojim spamom, ktorý som si nikdy nežiadal a ktorý som už niekoľko krát odhlásil. Stále to nevedia pochopiť, že ma ich ponuka nezaujíma. A stále viac si začínam myslieť, že to nezvládajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Prečo by som mal dôverovať firme a používať ich produkty keď nie je schopná zabezpečiť ani seriózny prístup v marketingových otázkach? Ak newsletter rozposielajú svojpomocne o to je to horšie, lebo nevedia urobiť funkčný systém odhlasovania z distribučného zoznamu. Nie je predsa možné aby taká veľká firma neakceptovala opakované odhlásenie z ich systému . Navyše som sa tam neprihlasoval a už ma unavuje po každej správe klikať na tento odkaz: „ Click here to opt out to all future Citrix e‑mail communications. "

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Oznam o úspešnom odhlásení z distribučnej skupiny
Oznam o úspešnom odhlásení z distribučnej skupiny 

Ak to rozposiela nejaká iná firma platená Citrixom, tak pracovník zodpovedný za jej činnosť si asi nekoná svoju prácu zodpovedne. Pretože ak by vedel o tomto nedostatku tak by konal minimálne tak, aby to opravili, alebo by vymenil firmu a systém rozposielania mailov.

Spam od Citrixu
Spam od Citrixu 

A keby neplatilo nič z vyššie popísaného, tak u takej veľkej firmy, by to bolo fakt neseriózne ignorovať odhlásené adresy. Viem, že centrála tejto firmy nie je na Slovensku, takže môžem len dúfať, že sa to nejako cez ich pobočku dozvedia a tento nedostatok odstránia.

Aké máte skúsenosti s odhlasovaním e-mailov z distribučných skupín vo veľkých a serióznych firmách?

Peter Belko

Peter Belko

Bloger 
  • Počet článkov:  345
  •  | 
  • Páči sa:  15x

Môžete ho stretnúť ako lektora na počítačových školeniach, pri IT konzultáciách vo firmách, na letných terasách a v kaviarňach ako pozoruje dianie okolo seba, ale aj na potulkách po gréckych ostrovoch, pretože počítače nie sú jediné čo ho zaujíma.Ostrovné správy popisuje na osobnej stránke www.dovolenkar.skAktívne prispieva na svoj portál Tipy a triky v MS Office.. Zoznam autorových rubrík:  Tipy a triky MS Office 2013/20Externé tipy a triky MS OfficeSharePoint, spolupráca,Office3Tipy a trikyNávodyStalo sa ...Office 2010/2013 BetaMicrosoft KB článkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu