reklama

Skrytý režim Windows 7 a Vista 64bit

Na stránke žive.cz som čítal článok o skrytom režime pre Windows 7, ktorý dostal názov „GodMode alebo v preklade „Božský režim. Vzhľadom na to, že som tesne pred upgrade na Windows sedmičku, tak som to vyskúšal vo Viste Ultimate 64 bit, ktorú zatiaľ používam. A to som nemal robiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Hneď po potvrdení názvu priečinka Božský režim.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C} , ktorý aktivuje možnosti konfigurácie systémových položiek nastal pád explorera. Prejavovalo sa to jeho zacyklením a neustálym zobrazovaním okna, „reštartovanie aplikácie". Chyba je v aplikačných udalostiach pod ID 1000 - Application Error a jej detaily pod ID 1001 - Windows Error Reporting. Neostalo mi nič iné, len použiť Ctrl + Alt + Del , aby som sa mohol odhlásiť a následne prihlásiť ako administrátor. Tam otvorenie priečinka plocha tiež zlyhalo a nastal pád exploreru. Ale pokiaľ to nie je priamo plocha aktuálne prihláseného používateľa, tak to bolo v pohode len raz. Na nápravu unáhleného skúšania vecí z článku mi neostávalo nič iné ako problematický priečinok vymazať. Vzhľadom na to, že nepoužívam žiadny súborový manažér od iných výrobcov, musel som použiť príkazový riadok.Tam som použil príkaz cd na zmenu adresárov a keď som chcel použiť príkaz deltree na vymazanie priečinka dostal som chybu, že príkaz neexistuje. Tak som mal na výber, buď si nainštalujem súborový manažér alebo si spomeniem (nájdem) ;-) príkaz, ktorý vymazáva priečinky. Druhá možnosť bola rýchlejšia a použil som RMDIR resp. RD .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Vymazanie priečinka v príkazovom riadku
Vymazanie priečinka v príkazovom riadku 

Po vymazaní priečinka bolo všetko v poriadku. Aké z toho plynie ponaučenie? Pri takýchto systémových tipoch a trikoch sa pozrite najprv do diskusie, či to už náhodou niekto skúšal a ako dopadol . Ja som to neurobil a musel som si precvičiť príkazový riadok. :o) Tiež je vhodné mať účet administrátora na správu PC a účet na bežné použitie.

Peter Belko

Peter Belko

Bloger 
  • Počet článkov:  345
  •  | 
  • Páči sa:  15x

Môžete ho stretnúť ako lektora na počítačových školeniach, pri IT konzultáciách vo firmách, na letných terasách a v kaviarňach ako pozoruje dianie okolo seba, ale aj na potulkách po gréckych ostrovoch, pretože počítače nie sú jediné čo ho zaujíma.Ostrovné správy popisuje na osobnej stránke www.dovolenkar.skAktívne prispieva na svoj portál Tipy a triky v MS Office.. Zoznam autorových rubrík:  Tipy a triky MS Office 2013/20Externé tipy a triky MS OfficeSharePoint, spolupráca,Office3Tipy a trikyNávodyStalo sa ...Office 2010/2013 BetaMicrosoft KB článkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu