Nevyžiadaná pošta a viac účtov

Autor: Peter Belko | 27.5.2011 o 0:07 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  477x

Nevyžiadaná pošta je problém pre veľa používateľov. Riešenie je používanie rôznych antispamových filtrov. Ideálne ešte na poštovom serveri, ktorý by mal zachytiť všetku poštu, ktorá sa môže považovať za jednoznačný spam. Ďalej je vhodne používať filtre na úrovni poštového klienta. Outlook 2010/2007 disponuje filtrom nevyžiadanej pošty. Konfiguráciu urobíte v okne možností, ktoré zobrazíte na záložke Domov príkazom Nevyžiadaná > Možnosti nevyžiadanej pošty.

Môžete v ňom nastavovať dôveryhodných príjemcov a odosielateľov, blokovaných odosielateľov a blokovanie medzinárodných domén najvyššej úrovne. Prvá záložka Možnosti obsahuje nastavenia filtra, ktorý môže byť nastavený na nízku alebo vysokú úroveň, ďalej je dostupná možnosť prijímania pošty len na základe zoznamu dôveryhodných. Nevyžiadanú poštu môžete aj natrvalo odstrániť, ale vystavujete sa tým riziku, že ak bude očakávaná správa označená za spam, tak ju vymazaním stratíte.

Pokračovanie môjho článku o nevyžiadanej pošte pri viac účtoch nájdete na stránke Tipy a triky MS Office na živé.sk

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Chcete hypotéku? Banky zlacňujú, ale pomýliť sa dá ľahko

Ešte pred začatím jari, kedy sa predáva najviac hypoték, spustili banky akciové úroky.

KOMENTÁRE

Mihál opúšťa Sulíka. Máme na viac?

Predseda SaS je výraznou osobnosťou, ktorá ľudí rozdeľuje.

EKONOMIKA

Křetínský: Desím sa, aby napätie v koalícii neohrozilo Slovensko

Danko sa nás na nič nespýtal, hovorí šéf EPH.


Už ste čítali?