Nevyžiadaná pošta a viac účtov

Autor: Peter Belko | 27.5.2011 o 0:07 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  513x

Nevyžiadaná pošta je problém pre veľa používateľov. Riešenie je používanie rôznych antispamových filtrov. Ideálne ešte na poštovom serveri, ktorý by mal zachytiť všetku poštu, ktorá sa môže považovať za jednoznačný spam. Ďalej je vhodne používať filtre na úrovni poštového klienta. Outlook 2010/2007 disponuje filtrom nevyžiadanej pošty. Konfiguráciu urobíte v okne možností, ktoré zobrazíte na záložke Domov príkazom Nevyžiadaná > Možnosti nevyžiadanej pošty.

Môžete v ňom nastavovať dôveryhodných príjemcov a odosielateľov, blokovaných odosielateľov a blokovanie medzinárodných domén najvyššej úrovne. Prvá záložka Možnosti obsahuje nastavenia filtra, ktorý môže byť nastavený na nízku alebo vysokú úroveň, ďalej je dostupná možnosť prijímania pošty len na základe zoznamu dôveryhodných. Nevyžiadanú poštu môžete aj natrvalo odstrániť, ale vystavujete sa tým riziku, že ak bude očakávaná správa označená za spam, tak ju vymazaním stratíte.

Pokračovanie môjho článku o nevyžiadanej pošte pri viac účtoch nájdete na stránke Tipy a triky MS Office na živé.sk

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Odsedel si trest za protest proti okupácii ČSSR. Neľutuje

O stovkách tých, ktorí sa nebáli pozdvihnúť hlas proti vojenskej intervencii, netušíme takmer nič.

EKONOMIKA

Kedy dostanete 13. a 14. plat? Fico podporil Dankov návrh

Koalícia sa zrejme dohodne na úľavách.


Už ste čítali?